برندسازی

برندسازی

برندسازی

دقت کردین که در جامعه هر شخصی رو به شکل خاصی می شناسید مثلا 

وقتی اسم دوستتون رو می شنوید یکسری خصوصیات خاصی از اون در

ذهن شما ایجاد میشه و همیشه اون رو با این ویژگی ها میشناسید !!

دنیای کسب و کار هم به همین شکلِ وقتی نام کسب و کاری رو می شنوید

خصوصیاتی از اون در ذهن شما شکل می گیره مثلا با شنیدن نام یک

کسب و کار ممکن یاد محصولات با کیفیتی بیوفتید که به موقع و سریع دست

مشتری رسونده می شه این ذهنیتی که در ذهن شما شکل می گیره مفهموم 

برند در کسب و کارِ.

حتما دقت کردید که خیلی از افراد جامعه محصول و خدمتی رو صِرفا به خاطر

برندی که داره انتخاب میکنند به همین دلیل برندسازی چون ذهنتی مثبتی

نسبت به محصول و خدمت اون کسب و کار داره همین ذهنیت ایجاد می شه.

نکته اصلی در برندسازی اینجاست که این ذهنیت در ذهن مشتریان به صورت

خودبخودی و تصادفی ایجاد نمیشه بلکه تمامی کسب و کارها بیشترین تلاش

خودشون رو می کنند تا برند خودشون رو مدیریت کنند و جایگاه مناسبی در

 ذهن مشتریان خود داشته باشند.

برندُ فقط در اسم و شعارِ کسب و کار نبینید برای رسیدن به یک برند مناسب

مجموعه ای از فعالیت های مختلفی رو به مرور زمان انجام بدید.

استارت آپ شما تازه فعالیت خودشُ شروع کرده، مشتریان شما هیچ ذهنیتی

به فعالیت های شما و محصولاتتون ندارند.

باید در ابتدا برند خودتون رو بسازید و بعد اون رو مدیریت کنید با این کار در آینده

استارت آپ شما به جایی می رسه که می تونید از برند خودتون درآمدزایی کنید.

به همین دلیله که برندسازی کسب و کار رو مثل افرادی که در یک استارت آپ

مشغول بکار هستند نوعی دارایی معرفی می کنند که می تونه توسعه پیدا کنه.

درباره ی رضا تجری

نگاهی به درآمدهای آنلاین، بررسی ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت در معامله بر روی ارزهای رمزنگاری شده

همچنین ببینید

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین مروری بر الگوی کسب و کار روشهای سنتی مربی گری را امروزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =