شروع یک استارت آپ

شروع یک استارت آپ

شروع یک استارت آپ

احتمالا قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو دارید و شروع یک استارت آپ و

می خواید از این طریق درآمد کسب کنید یا علاقه مندید در این زمینه اطلاعاتی

داشته باشید..شاید کسب درآمد از اینترنت در نگاه اول ساده به نظر برسه و تصور

کنید با طراحی یک سایت و فروش یک محصول از خونه و یا هرجای دیگه ای می تونید 

به صورت آنلاین و با کمترین تلاشدرآمدزایی کنید ولی واقعیت اینه که شروع یک

کسب و کار اینترنتی به این سادگی ها نیست و نباید تصور کنید راه اندازی این

کسب و کار راحت تر از کسب و کارهای دیگه اس شروع هر کسب و کار مهارت های

خاص خودش و لازم داره و باید یاد بگیرید که چطور استارت آپ خودتون رو از صفر آغاز

کنید و بتونید اون رو به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید.

قبل از اینکه بخواهید استارت آپ خودتون رو شروع کنید و محصول یا خدمت خودتون

رو وارد بازار کنید باید یک سری فعالیت خاص که مربوط به قبل از راه اندازی یک

استارت آپ است انجام دهید، شما باید بتونید در این مرحله بدرستی نیاز مشتریان

خودتون رو شناسایی کنید و اطمینان حاصل کنید که محصول شما می تونه مسئله و

مشگلی از مشتری رو برطرف کنه و بیشترین وقت تیم شما صرف شناسایی راه حل

مناسب برای مسئله و نیاز مشتری باشه.

شروع یک استارت آپ

مراحل شروع یک استارت آپ

اولین قدم برای شروع یک استارت آپ اینه که بدونید راه اندازی یک استارت آپ یک

اتفاق نیست ینی تصور نکنید که استارت آپ با یک ایده شروع میشه و بعد با طراحی

یک سایت به درآمد بالایی میرسه؛ هرگز راه اندازی یک استارت آپ به این سادگی که

فکر میکنید نیست؛ راه اندازی یک استارت آپ یک فرآیند می باشد به این معنی که

باید مراحل مختلفی رو شروع کنید که بتونید استارت آپ خودتون رو شکل بدهید.

همه چیز در ایده و طراحی سایت خلاصه نمیشه و فقط مهارت های فنی پاسخگوی

شروع یک استارت آپ نیستند؛ شما باید یاد بگیرید که برای شروع یک استارت آپ چه

مراحلی روطی کنید و به چه مهارت هایی نیاز دارید و تمام تلاش خودتون رو بکار بگیرید

که از اونها دراستارت آپ خودتون استفاده کنید.

شروع یک استارت آپ

نیازهای کارآفرین

هر کارآفرین برای راه اندازی کسب و کار خودش مجبوره فعالیت های مختلفی رو انجام

داده بطور کلی میشه گفت که همه اونها در ابتدا یک فرصتی رو در محیط اطراف خود

خود شناسایی و یا ایجاد کرده اند و بعد ایده ای در ذهن اونها شکل گرفته و سپس تلاش

کرده اند از فرصت موجود بهره برداری کنند.

اونها به خوبی به جریان درآمدی خودشون آگاهی داشته اند و می دونستند که با چه

افرادی و چه فعالیت هایی می تونند برای کسب و کار خودشون درآمدزایی کنند

اونها بسیار حساس بودند که محصولشون دقیقا مطابق نیاز بازار باشه و بتونه مسئله

مشتریانخودشُ برطرف کنه.

بعد از اینکه اطمینان حاصل می کرده اند که نیاز و مسئله مشتری به خوبی شناسایی

شده وارد مرحله اجرایی کسب و کارشون می شده اند و محصولات و خدمات خودشون

رو به بازار عرضه می کرده اند و با تمرکز زیادی فعالیت های بازاریابی رو پیش می برده اند.

استارت آپ شما هم باید جریان خاص خودشُ طی کنه بدون شک هر کسب و کاری

مسیر موفقیعت خاص خودش رو داره اما به این نکته توجه کنید رسیدن به موفقعیت

اتفاقی و یا شانسی نیست بلکه باید مراحل مختلفی رو طی کنید و فعالیت های مختلفی

رو انجام بدهید تا به اهداف استارت آپ خودتون برسید.

شروع یک استارت آپ

بازاریابی در استارت آپ ها

اگه می خواهید فروش خوبی در استارت آپ خودتون داشته باشید باید بتونید مشتریان

زیادی رو هم برای خودتون جذب کنید بخصوص کسب و کارهایی نوپا که تازه راه اندازی

شده اند علاوه بر پیدا کردن مشتریان جدید باید در حفظ مشتریان فعلی خودشون هم

تلاش زیادی داشته باشند چرا که اونها به تازگی با کسب و کار شما آشنا شده اند و

می تونند بارها از محصولات و خدمات خرید کنند، همیشه حفظ مشتری در کسب و کار

راحت تر از جذب مشتری جدید است پس مراقب باشید مشتریان فعلی خودتون

رو از دست ندید.

اصول کلی بازاریابی در هر کسب و کاری یکسانِ ینی همه کسب و کارها به دنبال

تامین نیازِ مشتریانخودشون هستند ولی در شیوه های بکارگیری در بازاریابی تفاوت

اساسی دارند.

به طور کلی فعالیت های بازاریابی در کسب و کارهای نوپا با بازاریابی در شرکت های

بزرگ متفاوت استکسب و کارهای نوپا بدلیل محدودیت های خاصی که دارند

نمی تونند از روش های مختلفی که شرکت های بزرگ بکار می گیرند استفاده کنند

مثلا تبلیغات تلویزیونی برای استارت آپ که با محدودیت مالی مواجع است امکان پذیر

نیست از طرفی اونچه که در استارت آپ مهمه جذباولین مشتری است و اینکه بتونه

به اولین مشتریای خودش محصول و یا خدمتی مناسب بفروشه.

شروع یک استارت آپ

ابزارهای مورد نیاز

به همین دلیله که کسب و کارهای نوپا از ابزارها و روش های کم هزینه ولی میسر

استفاده می کنند تا مشتریان رو جذب محصولات و خدمات خودشون کنند بیشتر این

روش ها بر پایه ارتباط با مشتریان و با استفاده از ابزارهای آنلاین می باشد و تلاش

میشه با برقراری ارتبای میسر مشتریانخودشون رو جذب کنند و از طرفی باعث حفظ

اونها بشن و اونها رو به مشتری وفادار تبدیل کنندینی اگر مشتری یکبار از محصول و

خدمات استفاده کرد در زمان های بعد هم خرید خودشُ تکرار کنه مشتریای استارت آپ

با قضاوتی که از سایت خواهند داشت تصمیم می گیرند ازمحصولات یا خدمات استفاده

کنند شاید بشه گفت فرآیند بازاریابی و فروش به شکل آنلاین به مراتب سخت تر از یک

کسب و کار آنلاینِ چون مشتری رو به شکل حضوری نمیبینه تا بتونه اون رو قانع کنه از

محصولات یا خدمات اون استفاده کنه.

کسب و کارهای نوپا با استفاده از ابزارهای آنلاین تلاش می کنند تا مشتریان رو به

خرید ترقیب کنند بنابراین باید بتونیم به شکل صحیح از این ابزارها استفاده کنیم بازاریابی

دیجیتال با استفاده از این ابزارهای آنلاین برای معرفی و فروش محصولات و خدمات از

طریق اینترنت به استارت آپتون کمک زیادی می کنه یادتون باشه فعالیت بازاریابی شما

تضمین کننده موفقعیت استارت آپ شما هستند و تا آخرین روزی که کسب و کار شما پا

برجاست این فعالیت ها هم ادامه خواهند داشت و صرفا مربوط به شروع کسب و کار نیستند.

درباره ی رضا تجری

نگاهی به درآمدهای آنلاین، بررسی ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت در معامله بر روی ارزهای رمزنگاری شده

همچنین ببینید

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین مروری بر الگوی کسب و کار روشهای سنتی مربی گری را امروزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =