خانه / ایده ها و استارت آپ های درآمدی / طنز پردازی و کاریکاتور

طنز پردازی و کاریکاتور

طنز پردازی و کاریکاتور

طنز پردازی و کاریکاتور

مروری بر الگوی کسب و کار

اگر از استعداد طنز پردازی و کاریکاتور کشیدن دارید و از ترسیم کاریکاتور و طنزپردازی

برخوردارید، راههای بسیاری برای پیشرفت در اینترنت برای شما وجود دارد. یکی از

روشهای معمول سایتهای فکاهی، استفاده از فهرست پستی انتخابی است. این سایتها

نامه هایی را تحت  عناوین فکاهی روز، نقل قول هفته و دیگر عناوین به صندوق پست

الکترونیکی کاربران می فرستند. بسیاری از سایتها به شرکتهای دیگر اجازه می دهند

که حمایت تبلیغاتی این نامه ها و خبرنامه را با توجه به سی پی ام (هزینه در هر هزار

عدد) به عهده گیرند. همچنین این سایتها فرصت تبلیغات بنر را نیز در اختیار دیگر شرکت ها

قرار می دهند. برخی از سایتهای فکاهی نیز در ازای دریافت مبلغی، مجوز نسخه برداری

از مطالب طنز و کاریکاتورهای سایت را صادر می کنند.

شما به عنوان یک هنرمند مستقل می توانید از شرکت های دیگر سفارش دریفات کنید

و آثاری را برای آنان جهت استفاده در رسانه ها طراحی کنید. همچنین می توانید خدمات

خود را گسترش داده و به طراحی آیکون، هدیه، کارت، تبلیغات و آثار مشابه اقدام کنید

که البته تمام اینها به اهداف شما بستگی دارد.

مهارت های هنری و نوشتاری و نیز شوخ طبعی جزء ملزومات این نوع کسب و کار بشمار

می روند.

طنز پردازی و کاریکاتور

هزینه راه اندازی طنز پردازی و کاریکاتور

در ابتدای کار مهمترین هزینه های شما توسعه وب سایت و تبلیغات را دربر می گیرد. تهیه

تجهیزاتی نظیر اسکنر نرم افزار ویرایشگر گرافیکی نیز برای توسعه ابعاد خلاق کار ضروری

است، البته در صورتی باید این هزینه را متقبل شوید که چنین وسایلی را از پیش در اختیار

نداشته باشید. بنابراین مجموع هزینه ها معادل ۴,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار برآورد می شود.

برای شروع یک نفر به طور پاره وقت کافی است. این کار تنها در صورتی می تواند جنبه 

بین المللی داشته باشد که فرهنگ کشورها با هم هماهنگی داشته باشد. 

ممکن است موضوعی از نظر فرهنگ کشور شما خنده دار باشد ولی در فرهنگ بیگانه 

چنین معنایی نداشته باشد. همچنین اگر موضوعات ظنز شما بر خوادث روز کشورتان 

متمرکز باشد، این حوادث ممکن است برای کشورهای دیگر بی اهمیت باشند.

طنز پردازی و کاریکاتور

نکات مهم و فنون بازاریابی

قبل از هر چیز باید مسائل مربوط به حقوق انحصاری تکثیر را در نظر بگیرید. اگر در

قبال استفاده از کاریکاتورها پول دریافت می کنید، باید شرایط قراردادها در حق

نشر و تکثیر روشن باشد. باید میزان حق مشتری را بی هیچ شبه ای در قرارداد

ذکر کنید تا او بداند آیا حق نشر کامل دارد یا محدود، یا اینکه فقط یکبار می تواند

از آثار شما استفاده کند و نباید آن را تکثیر کند.

همکاری با مجلات اینترنتی معروف جهت چاپ لطیفه های خود در آنها تا مطالب

سایت شما نیز به همراه مجلات توزیع شوند.

این روش برای اطلاع رسانی در مورد سایت شما بسیار مناسب است. شرکت در

گروههای خبری و جلسات تبادل نظر مرتبط با تبلیغات آنلاین و صنایع هدف شبکه

تبلیغاتی شما. توزیع اطلاعیه های رسمی آنلاین و همکاری مداوم با نشریات و

مجلات به عنوان وسیله ای برای تبلیغ کسب و کار خود.

استفاده از پیوند سایتها، فهرستها و منابع اینترنتی فعال در زمینه موضوعات

کمدی و فکاهی.

برای کسب درآمد بیشتر می توانید حیطه کاری خود را گسترش داده و آثار کمدی

خود را بطور آنلاین و یا آفلاین در منطقه خود، نمایشگاها، بازارهای روز و … به

فروش برسانید.

درباره ی رضا تجری

نگاهی به درآمدهای آنلاین، بررسی ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت در معامله بر روی ارزهای رمزنگاری شده

همچنین ببینید

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین مروری بر الگوی کسب و کار روشهای سنتی مربی گری را امروزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دوازده =