پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی تلفنی

مرکز تلفن یا پشتیبانی تلفنی به چه معناست !؟

یک مرکز تماس می تواند از لحاظ جغرافیایی در هرجایی قرار داشته باشد و نیاز به فیزیکی

بودن شخص نمی باشد.

خیلی از این شرایط می تواند در خانه انجام گیرد، مثلا هنگامی که یک شرکت خدماتی یا

فروشگاهی نیاز به اطلاعات تماس می باشد می توان شخصی در خانه جوابگوی مشتریان

باشد. خیلی راحت می توانند به دریافت شکایات یا توضیحات برای مشتری بپردازید.

پشتیبانی تلفنی مناسب هر فردی تقریبا می باشد و به شخص خاصی تعلق ندارد. اما

بیشتر مناسب افرادی می باشد که در صحبت کردن و فن بیان مهارت ویژه ای دارند و علاقه

به توضیح دادن به همراه استدلال برای دیگران دارند.

مهارت های مورد نیاز پشتیبانی تلفنی به شرح زیر می باشد:

۱) تسلط به آن زبانی که می خواهید به عنوان مرکز تماس آنجا قرار داشته باشید.

۲) قابلیت توضیح همه موارد و پوشش اطلاعات لازم در حوزه کاری که به آن مشغول

هستید.

مواردی که نیاز دارید

۱) مرکز آرامی را برای کار خود در نظر بگیرید که حواس پرتی برای خود نداشته باشید 

تا بتوانید با تمرکز کار خود را انجام دهید.

۲) یک تلفن ثابت اختصاصی برای خود داشته باشید که بتوانید خدمات تلفن خود را

مخصوص آن قرار بدهید.

۳) هدست مخصوصی را برای خود داشته باشید که سازگاری با سیستم تلفن انتخابی

خود داشته باشه.

۴) یک کامپیوتر که متصل به اینترنت مناسب باشد.

اما برای روش کسب درآمد از این روش می توانید در سایت های زیر ثبت نام کنید و به

عنوان یک شرکت تماس مجازی کار خود را انجام دهید.

workingsolutions.com

www.liveops.com

www.sykes.com

سود مورد انتظار از این شغل را می توان به این صورت در نظر گرفت که برای هرساعت

بین ۷ تا ۱۵ دلار در نظر داشته باشید، که البته یکسری کمیسیون هم می توانید از کار

ضبظ شده خود داشته باشید.

درباره ی رضا تجری

نگاهی به درآمدهای آنلاین، بررسی ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت در معامله بر روی ارزهای رمزنگاری شده

همچنین ببینید

مرکز منابع مشاغل کوچک

مرکز منابع مشاغل کوچک

مرکز منابع مشاغل کوچک مروری بر الگوی کسب و کار مرکز منابع مشاغل کوچک تجاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =