ارزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادیارزش پیشنهادی

خروجی تمامی کسب و کارها به شکل محصول یا خدمت به بازار عرضه میشه و مشتریان در

بازار اقدام به خرید اونها می کنند این تصور اشتباهه که احساس کنید مشتریان محصولات رو

صرفا از روی علاقه به اون محصول، خریداری می کنند. شاید عواملی مثل تبلیغات باعث

افزایشی برای خرید باشه اما دلیل اصلی خرید نیست.

در حقیقت مشتریان محصولات و خدمات شما رو از این جهت مصرف می کنند که تونسته

مشگلی از اونها رو حل بکنه و باعث بهبود وضعیت فعلی اونها بشه مشتریان بر همین

اساس تصمیم می گیرند که از کدوم محصول و به چه میزان استفاده کنند به طور مثال

اننقال پول به صورت اینترنتی باعث ایجاد ارزش برای مشتریان شده چون تونسته راه حلی

برای مشگل وقت و هزینه مشتریان بشه و مردم بجای حضور در بانک می تونند به صورت

اینترنتی و به شگلی راحت تر این کار رو انجام بدند.

هر محصولی که بتونه مسائل بیشتری از مشتریان رو برطرف کنه مورد استفاده بیشتری هم

قرارمی گیره هر زمان که کسب و کار شما بتونه با ارائه راه حل مناسب مسئله ای از مشتری

رو حل کنه می شه گفت ارزشی برای مشتری ایجاد کرده راه حلی که برای برطرف کردن

مشگلیمشتری ارائه میدید همان محصول یا خدمت کسب و کار شماست به همین دلیل باید

محصولاتو خدمات در جهت ایجاد ارزش برای مشتری طراحی بشه؛ مشتریان کسب و کار شما

دقیقا دنبال ارزشی هستند که بواسطه محصول یا خدمت برای اونها بوجود بیاد.

ارزش پیشنهادی

ارزش بیشتر مشتری بیشتر

اگر کسب و کاری نتونه ارزش مناسب به مشتریان خودش پیشنهاد بده تمامی فعالیت های

اون بی فایده خواهد بود هرگز نمی تونید به مشتریان اجبار کنید که محصول یا خدمت تونسته

 مسئله یا دغدغه ای رو برای اون حل بکنه، فقط خود مشتری می باشد که تشخیص می ده

محصول یا خدمت چقدر تونسته به اون در حل مشگلاتش کمک کنه؛ ممکنه کسب و کار دیگه ای

هم وجود داشته باشه که مشابه محصول شما ارائه میده و باعث ایجاد ارزش برای مشتری

شده باشه اما می تونید محصول یا خدمتی ارائه بدید که در نهایت ارزش بیشتری برای

مشتری ایجاد کنید.

با توجه به این موارد طراحی و خلق ارزش پیشنهادی اهمیت فوق العاده ای برای راه اندازی

 کسب و کار داره و باید از خلاقیت و نوآوری در طراحی و خلق یک ارزش منحصر به فرد کمک

بگیرید تا ارزش پیشنهادی شما متناسب با نیازمشتری و راه حلی در جهت رفع مسائل اون باشه.

درباره ی رضا تجری

نگاهی به درآمدهای آنلاین، بررسی ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت در معامله بر روی ارزهای رمزنگاری شده

همچنین ببینید

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین مروری بر الگوی کسب و کار روشهای سنتی مربی گری را امروزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =