خانه / ایده ها و استارت آپ های درآمدی / برنامه مبادله تبلیغات بنر

برنامه مبادله تبلیغات بنر

برنامه مبادله تبلیغات بنر

برنامه مبادله تبلیغات بنر

مروری بر الگوی کسب و کار

امروزه یکی از محبوب ترین شیوه های تبلیغات در اینترنت، برنامه مبادله

تبلیغات بنر؛ نمایش تبلیغات بنر در سایت های پرترافیک است. اما موسسات

کوچک به دلیل نداشتن بودجه کافی قادر به پرداخت هزینه این نوع تبلیغات

نبوده و اغلب حتی شرایط کمترین استفاده از شبکه های تبلیغاتی بنر را نیز

ندارند. اما اینترنت این فرصت را به شما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن

به موسساتی که آماده ارائه خدمات هستند دسترسی پیدا کنید. بدین ترتیب

که شرکت هایی که به دلیل محدودیت یا عدم تمکن مالی قادر به استفاده از

شبکه های تبلیغاتی نمی باشند تا برنامه مبادله تبلیغات بنر داشته باشند

می توانند از طریق مبادله تبلیغات بنر با این موسسات، نیاز خود را برآورده

سازند. اکنون ببینیم روند کار چگونه است. ابتدا شما موافقت می کنید که

تبلیغات بنر شرکت دیگری را در سایت خود نمایش دهید و در عوض به ارائه

تبلیغات در سایت دیگران بپردازید. اما فرایند مبادله به همین جا ختم نمی شود،

چرا که معمولا موسسات تجاری کوچکتر، ۵ قسمت از سایت خود را برای 

تبلیغات در قبال ۳ قسمت در سایتی دیگر مبادله می کنند. مسئول تبلیغات

بنر که از این تفاوتها مطلع است، هماهنگی های لازم را انجام داده و ترتیبی

می دهد که آگهی در معرض دید مخاطبین مناسب قرار گیرد. بدین ترتیب

تبادل تبلیغات بنر فضای تبلیغاتی اضافی را نیز در معرض فروش می گذارد.

در برخی مواقع نیز به سایت پرداخت می کند و امثال آن می توانید درآمد

بیشتری کسب کنید. در روش مبادله تبلیغات، اعضا انتظار دارند که تبلیغات

بنر آنها به طوری متناوب در سایت های دیگر نمایش داده شود و این مستلزم

قابل اطمینان بودن برنامه مبادله تبلیغات بنر است.

برنامه مبادله تبلیغات بنر

مهارت های مورد نیاز

تخصص در امور رایانه ای از جمله اصلی ترین مهارت های لازم برای این کار

می باشد. اگرچه نرم افزارهایی جهت طراحی و پی گیری وضعیت تبلیغات بنر

وجود دارد، اما آگاهی از فنون متداول بازاریابی آنلاین و سبک های گوناگون

طراحی تبلیغات بنر نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

مخارج اولیه شامل تهیه کامپیوتر، نرم افزارهای مخصوص، طراحی، توسعه

و میزبانیسایت خواهد بود که در مجموع بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار برآورد

می شود. وجود یک نفر به صورت پاره وقت در آغاز کافی می باشد؛ البته

در صورت تمایل می توانید این کار را در محیطی خارج از منزل انجام دهید.

کارایی بین المللی این حرفه کاملا تضمین شده است؛ چرا که اگر مخاطبین

سایت شما با مخاطبین کالا و خدمات شرکت های عضو سایت شما همخوانی

داشته باشند، تمامی این سایت ها در سرتاسر جهان در مبادله تبلیغات بنر

ذینفع خواهند بود.

برنامه مبادله تبلیغات بنر

نکات مهم و قابل توجه

در میان مشاغل اینترنتی، شبکه هایی که برنامه مبادله تبلیغات بنر دارند از

محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند، چرا که این شبکه ها مانند جوامع

اینترنتی مجازی ای هستند که با افزایش تعداد کاربران توسعه پیدا می کنند.

البته باید همزمان با بهره گیری از نرم افزار مبادله تبلیغات بنر، آمار مشتریان

را نیز داشته باشید تا بتوانید اعتبار خود را به مشتریان آنی خود ثابت کنیید.

به علاوه گرایش به برنامه های وابسته یا مرتبط نیز روندی رو به رشد دارد

و از طرفی نیاز به آنها نیز روز به روز بیشتر می شود. اکنون با توجه به این

مسئله می توانید در مورد سرمایه گذاری در این حرفه اینترنتی پیشرفته و

نوین تصمیم گیری نمایید. شرکت در برنامه مبادله تبلیغات سایت به عنوان

شیوه ای مناسب جهت بازاریابی کم هزینه. انتشار مقالاتی در مجلات

الکترونیکی آنلاین در زمینه بازاریابی برای تبلیغ مزایای تبلیغات بنر نسبت

به سایر انواع تبلیغات. در نظر گرفتن ستونی برای مشاوره که مانند فهرست

پستی اثر فوق العاده ای در کار شما خواهد داشت، چرا که موجب جلب

توجه موسساتی می شود که برای کار خود به حمایت و کمک نیاز دارند.

استفاده از روش بازایابی ویروسی در سطح وسیع برای برنامه مبادله تبلیغات

بنر خود به جهت معرفی سایت خود از سوی بازدید کنندگان به افراد دیگر.

اگر مشتریان از کار شما راضی باشند صد در صد دوستان خود را نیز آگاه

خواهند کرد. احتمالا یکی از آسان ترین و بهترین روشهای افزایش درآمد در

برنامه مبادله تبلیغات بنر این است که از برنامه های وابسته یا مرتبط استفاده

کنید، چرا که استفاده از اینگونه برنامه ها در تبلیغات اینترنتی روز به روز

بیشتر می شود. علاوه بر این ارائه خدماتی از قبیل طراحی، ایجاد و توسعه

 تبلیغات بنر نیز بسیار سودمند خواهد بود.

درباره ی رضا تجری

نگاهی به درآمدهای آنلاین، بررسی ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت در معامله بر روی ارزهای رمزنگاری شده

همچنین ببینید

پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی تلفنی مرکز تلفن یا پشتیبانی تلفنی به چه معناست !؟ یک مرکز تماس می …

۶ دیدگاه

  1. سلام. مطلبتون مفید بود. متشکر.
    راجع به بورس پرچم در تبلیغات بنر، میتونم سوالی بپرسم؟

  2. آقای تجری
    چرا در بورس پرچم نسبت اعتبار شرکت های عضو باید ۲ به ۱ باشه و یک به یک نیست؟ و اینکه مشکلاتی هم در بورس پرچم وجود داره؟
    ممنون.

    • سلام

      من منظورتون رو از بورس “پرچم” نمیدونم چیه ینی آشنایی با این نوع اصطلاح ندارم اصلا !! اما در رابطه با
      بورس بازارهای مالی اگه منظورتون هستش متاسفانه مشکلات فراوانی داره بورس یکی از مشگلات اساسی
      بورس متوقف شدن نمادها می باشد و متاسفانه خیلی راحت پول سرمایه گذاران را بلوکه می کنند و یک
      نوع خواب پول و ضرر حساب می شود.

      • ممنون از پاسختون.
        بورس پرچم درواقع تعمیم مبادله بنر تبلیغاتی یک شرکت یا سایت در سایت های دیگر هست که در آن به جای دو طرف، گروهی از سازمان ها برای تبلیغات با هم توافق میکنند.

        • خواهش می کنم، خب این چیزی که می گید شباهتی به موضوع بک لینک و تبادل بنر و
          این موضوعات بین سایت ها می باشد و خوب باید توجه کنید که این کار قائدتا در سطع
          هم انجام می گیرد، بدین معنی که یک سایت با تراز برابر با سایت دیگر با هم تبادل
          می کنند و بنر و تبلیغ هم دیگه رو قرار می دهند و یا در غیر اینصورت به حالت
          هزینه بردار بودن این موضوع برای تبلیغ دهنده در میاید، امیدوارم جوابی که دادم
          براتون مفید واقع شده باشه.. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =