خانه / ایده ها و استارت آپ های درآمدی / رسیدن به تناسب محصول با بازار

رسیدن به تناسب محصول با بازار

رسیدن به تناسب محصول با بازار

رسیدن به تناسب محصول با بازار

یکی از جدی ترین مراحل توسعه هر استارت آپ رسیدن به تناسب محصول با بازار و 

پایدار بودن اون می باشد، مشگل اغلب استارت آپ ها اینه که با یک پیشفرض غلط 

شروع به کار میکنند.

اون ها احساس می کنند محصول یا خدمتی که ارائه کرده اند حتما مورد استفاده

مشتریان قرار میگیره.

استارت آپ ها با همین تصور کارشون رو آغاز می کنند و با صرف زمان و هزینه 

محصولی رو به بازار عرضه می کنند که با نیازها و مسئله های مشتری همخونی 

نداره و در نتیجه مشتری اون رو نمی خره به همین دلیل موفقعیت استارت آپ ها 

به این بستگی داره که محصول یا خدمشون تا چه میزان تونسته مسئله های

مشتری رو حل بکنه، اونچه برای استارت آپ اهمیت زیادی داره اینه که بتونه

به جایی برسه که محصولش متناسب با بازار باشه و یا به اصطلاح به همخوانی

محصول با بازار رسیده باشه.

رسیدن به این مرحله برای هر استارت آپ سختیه خاص خودش رو داره تا محصول

یک استارت آپ بتونه با بازار متناسب باشه به همین منظور باید به طور دقیق مسئله

مشتریان خودتون رو تایین و محصول مناسب تر طراحی کنید تا در نهایت محصولتون

راه حلی برای برطرف شدن مسئله مشتریان باشه.

معمولا استارت آپ ها محصولی رو طراحی می کنند که بیشتر دغدغه خودشونِ، نه 

مشتریان !! در صورتی که باید نیاز و مسئله مشتری تحت هر شرایطی باید در اولویت

باشه.

اشکالی نداره ایده ناشی از دغدغه شخصی خودتون رو مطرح کنید اما باید  مطمعن

 بشید اونچه به عنوان دغدغه یا مسئله شناسایی کردید صرفا راهکاری برای مشگل 

خود شما نباشه و بخشی از جامعه هم چنین مسئله ای رو داشته باشه، اینجوری 

شما هم به دغدغه فکری خود پاسخ داده اید و هم به مسئله مشتریان خود رسیده اید

و در همان جهت گام نهاده اید.

درباره ی رضا تجری

نگاهی به درآمدهای آنلاین، بررسی ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت در معامله بر روی ارزهای رمزنگاری شده

همچنین ببینید

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین

مربی گری آنلاین مروری بر الگوی کسب و کار روشهای سنتی مربی گری را امروزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =